Iubire cat pentru doi (recenzie)

„Iubire cat pentru doi” este o carte minunata de citit cu copiii! Cu mesaje, personaje si iubire multa!Exact esenta storytelling-ului!

Asa ca cei mai fideli mici cititori s-au intalnit la Atelier cu Mo.Un pui dragalas de bufnita care isi iubea nespus de mult bunica.Adora povestile si jocurile descoperite impreuna cu ea!Ce copil oare nu simte la fel?

Iubire cat pentru doi

Buni insa de curand, o primise in grija si  pe verisoara lui Mo, pe Bibi. Acum Buni o inconjura si pe ea cu multa dragoste si o ajuta sa descopere lumea.Si pentru ca Mo era deja o bufnita mare, de nadejde chiar,  Buni il indemna sa petreaca timp si cu micuta care abia invata tainele jocurilor.La inceput Mo era tare bucuros sa fie de ajutor, insa pe masura ce o vedea pe Buni tot mai grijulie cu mica verisoara, incepu sa incolteasca in el un graunte de gelozie. Si pentru ca i se parea ca este din ce in ce mai privat de iubirea bunicii, gelozia a crescut pana intr-o zi cand a explodat!Pur si simplu!I s-a parut nedrept sa imparta biscuitele oferit de bunica cu Bibi si a inceput sa planga cu lacrimi grele!

Atunci bunica l-a imbratisat si i-a povestit ca nu avea motive sa fie gelos pe Bibi. Grijulie cu sentimentele firave ale nepotului, bunica ii marturiseste lui Mo ca atunci cand apar nepotii, iubirea bunicilor se multiplica nu se divide.Asadar Mo nu avea de ce sa isi faca griji. Si tot ce trebuia sa faca era sa participe activ la cresterea micutei Bibi si sa ii daruiasca iubire. Multa iubire si joaca pentru a creste la fel de frumos ca si el!
Iubire cat pentru doi

Povestea „Iubire cat pentru doi”este minunata!Mai ales atunci cand cei mici simt ca toata atentia parintilor nu se mai indreapta doar catre ei. Este o perioada dificila, cu reactii mai greu de gestionat, insa ca intotdeauna comunicarea si povestile salveaza!Cartea adopta un stil foarte personal si un ton extrem de cald.Pe langa ilustratiile sugestive, de mare impact, mesajul este bland transmis.Si pe intelesul tuturor, mai ales al copiilor.

Copiii de la Atelier au fost captivati de povestea lui Mo si au sondat un pic in memorie, pentru a-si aduce aminte cand au fost gelosi ultima oara.Si mai ales de ce.A fost un bun prilej de introspectie atat pentru copii cat si pentru parintii prezenti.

La final si-au confectionat propriile bufnite pe care le-am daruit acasa.Nu de alta dar copiilor trebuie sa le repetam mereu si mereu multe lucruri pentru ca sa retina esentialul.Si cred ca prezenta bufnitei le va aduce aminte cat de bine este sa isi accepte sentimenetele si sa vorbeasca despre ele.Si cat de armonios creste fratiorul sau surioara, cand mami si tati au „Iubire cat pentru doi”!

Cartea o gasiti pe pagina editurii Cartemma, unde veti descoperi si alte titluri delicioase! Multumim libraria Donaris si BIC KIDS Romania gazduire si sustinere!

Pe toate le vom devora in curand, in cadrul programului online de lectura creativa, „Cu Story-Cortul in vacanta”! Asa ca abonati-va repede la canalul de youtube Atelierul de Mesterit Povesti !

Si toata vara stati cu ochii pe carti! Creeaza dependenta … de poveste  🙂